Search This Blog

Tuesday 7 April 2015

Gewoon een heel goede functioneel acceptatietester, testcoördinator, scrum coach en advocaat van de duivel

Mijn naam is Ernst Labruyère. Ik ben 48 jaar oud en ik ben werkzaam bij The Future Group, binnen de maatschap TestDynamics.

Kort samengevat ben ik gewoon een heel goede functioneel acceptatietester en een all-round vakman, met ervaring in testcoördinatie en Scrum, maar nog steeds met "modder aan de voeten".

Ik beschik over vele jaren ervaring in de financiële en verzekeringswereld, bij toonaangevende bedrijven als ING bank, ASR Verzekeringen, VGZ Zorgverzekeraar, Stater, ABN Amro en International Card Services. Daarnaast heb ik enkele jaren ervaring in de telecom-wereld – bij Tele2 – en de automotive industry, via de Scania dealerorganisatie.

Ook ben ik heel goed economisch onderlegd en ben ik goed in financiële rekenkunde, waardoor ik de uitkomsten van financiële systemen uitstekend op hun waarde kan schatten. Ik slik dus niet zo maar alle testresultaten voor zoete koek, maar toets deze scrupuleus aan hun waarschijnlijkheid en betrouwbaarheid. Ik ga het daarbij bepaald niet uit de weg om tegen de heersende mening in te gaan en dus, zo nodig, advocaat van de duivel te spelen, als ik van mening ben dat het ICT systeem of de afdeling daarmee gediend is.

Gedurende mijn langdurige periode bij ING Domestic en Commercial Banking heb ik leren werken volgens de Agile/ Scrum / DevOps methodiek en tijdens mijn laatste twee opdrachten heb ik gewerkt als Scrum Master / Scrum Coach. Ik ben gecertificeerd Scrum Master en daarnaast bezig met een training Scaled Agile Framework, waarin ik leer hoe Scrum kan worden ingezet op enterprise niveau.

Door mijn uitgebreide ervaring en positief-kritische blik ben ik een natuurlijke coach voor collega’s en teams, die een steuntje in de rug of juist een kritische blik kunnen gebruiken.

Eén van mijn sterke kanten is mijn talenkennis, met een uitstekende spreek- en schrijfvaardigheid in Nederlands, Engels en Duits. En misschien wel mijn allersterkste punt is mijn aanpassingsvermogen en leergierigheid, waardoor ik in alle mogelijke organisaties snel mijn draai weet te vinden.

Mijn motto is: je kunt niet alles weten en kennen, zolang je het maar wel heel snel kunt leren. Dat dat laatste zo is, heb ik bij mijn opdrachtgevers in het verleden al bewezen.

De reden dat ik dit schrijf, is dat ik op zoek ben naar een nieuwe opdracht. Mijn laatste opdracht – als Scrum Coach op de afdeling Cash Devices bij ING – is om budgettaire redenen plotseling beëindigd. Daarom zoek ik nu snel naar een nieuwe opdracht als testcoördinator, functioneel acceptatietester of scrum master / scrum coach.

Als opdrachtgever zoek ik bedrijven in de financiële wereld, de verzekeringswereld of de telecom wereld, die echt stappen willen maken bij het doorvoeren of verbeteren van hun teststrategie of die hulp zoeken voor hun functioneel acceptatietest-, regressietest- of Scrum DevOps activiteiten.

Ik wil graag deel uitmaken van hun testteam of scrum-teams en ze ondersteunen bij het efficiënter en effectiever maken van hun testafdeling en testactiviteiten, waarbij ik ze mijn diepgaande, maar ook brede kennis en ervaring te bieden heb.

Zelf woon ik in Almere, maar ik ben in het bezit van een auto. Daarom ben ik beschikbaar voor opdrachten binnen een straal van +/- 75km van mijn woonplaats. Zelfs als uw bedrijf wat verder van Almere gevestigd is, is hiervoor altijd wel een oplossing te vinden.

Heeft u interesse en wilt u weten hoe mijn kennis en ervaring kunnen bijdragen aan uw organisatie, vraagt u dan aub mijn CV op via ealabruyere@gmail.com of nodigt u mij uit voor een vrijblijvende kennismaking bij een kop koffie. U zult er geen spijt van krijgen. 

Ernst Labruyère

No comments:

Post a Comment

Blogoria.de

Blogarchief